3 Ağustos 2010

Ben Senin Transfer Yapabilme İhtimalini Sevdim...:)



Beşiktaş'ta transfer gündemi bir türlü durulmuyor. Taraftarlar kimi zaman kendilerini tiye alarak, kimi zaman büyük bir heyecanla transfer süresinin geçmesini bekliyor. Quaresma ve Guti'nin gelmesi ile ayaklarımız havadan kesildi. Bu bile bize yeter ama yönetimin cesur demeçleri heyecanlandırmıyor da değil. Son olarak Robinho ve Adebayor un isimlerinin geçmesi ise, bizi mest etmiş durumda. Eee bu duruma espri yeteneği kuvvetli, zeki taraftarın bakış açısı ile yaklaşılırsa ortaya çok eğlenceli muhabbetler çıkıyor. Bir kere şunu söyleyeyim ki, taraftarlar ciddi ciddi hunizela üretimi talep ediyorlar. Ayrıca Forzabesiktas.com'un üyelerinden birisi temsili bir rakip takım defans konuşması oluşturmuş ki, bu süreçte ruh sağlığımız ne derece siz anlayın..Gelirler mi, biri mi gelir, ikisi de mi bilmiyorum ama ihtimalini bile seviyorum...:D

RAKİP TAKIM DEFANS KONUŞMALARI -1-

DEFANS 1: Oğlum Bak Adebayor kaçıyor..Bırakma Onu...

DEFANS 2: Görmüyormusun...Robinho'yu tutuyorum..Burda...

DEFANS 3: Bana Hiç Bakmayın...Q7 tutmaya çalışıyoz burda...

DEFANS 4: Ben mi Tutacam Guti'yi...

DEFANS 5: Yahu Nihat' a Baksana....

DEFANS 6: Bırak Yahu Atsınlar...Heh Bi BOBO Eksikti...

DEFANS 7: Nobre girdi...Onu Tutmanıza Gerek Yok...

DEFANS 8: Olum Bu Necip, Orta Saha Değil mi?Nerden Bileyim Abi..Adam geldi Attı..

DEFANS 9: Tut Ekrem'i Tut..Tutsana...EEE Yeter Kolaysa Gel Sen Tut...

DEFANS 10 : Adam Deli Abi...Kendisini Bile Çalımlayıp,Orta Attı...Benim Suçum mu?

KALECİ: Hocam Gözünü Seviyim...Beni Çıkar...Hayatımdan Bezdim.. :D:D:D

YEDEKLER :)

YEDEKDEFANS 1: Hocam Bana Bakma Giremem Oyuna...Bacağım Sakat...
YEDEKDEFANS 2: Hocam Elektrikler Gitti.Dün Antreman Yapamadım...
YEDEKDEFANS 3: Hocam Bende YEDEK DEFANS 2'lerdeydim.Bende AntremanYapamadım.

YEDEKDEFANS 4: Hocam Bana Hiç Bakma.Beni Defans Diye Aldılar.Forvetim.Sor Defans 5'ye

YEDEKDEFANS 5: Hocam Yalan Söylüyor.Forvet Benim. 2 No'lu Formayı giydiğime bakma..

YEDEKDEFANS 6: Hocam Daha Önce den Robi'yi..Yakında görmemiştim..Beni Al.Bi imza Be Abi.

YEDEKKALECİ : Kaleci Abi. Yumurta Olsa...Arka Arkaya 5 tane yiyemezsin be Abi...








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...